Skip to content
Komunala Sežana d. d.
  • O podjetju
    • Predstavitev
    • Kontakti in urniki
    • Razpis prostih delovnih mest
  • Dejavnosti
    • Ravnanje z odpadki
      • Ločeno zbiranje odpadkov po gospodinjstvih
      • Zbirni centri in CERO Sežana
      • Urniki odvoza odpadkov
      • Abecednik odpadkov in ekološki otoki
      • Ravnanje z odpadki v podjetjih
    • Pogrebno-pokopališka dejavnost
      • Osmrtnice
      • Pogrebne storitve
      • Pokopališke storitve
    • Upravljane stavb in ogrevanje
      • Storitve upravljanja
      • Ogrevanje
    • Gradbena in nepremičninska dejavnost
      • Gradbene storitve
    • Ostale dejavnosti
      • Zelenice in javne površine
      • Cvetličarna – Sežana in Postojna
      • Tržnica in sejem
      • Botanični vrt Sežana
      • Avtomehanične storitve in vulkanizerstvo
  • Vloge in obrazci
  • Ceniki
  • Novice in obvestila

Storitve upravljanja

Domov / Dejavnosti / Upravljane stavb in ogrevanje / Storitve upravljanja
Search for:

KSP d.d. Sežana ponuja storitev upravljanja v okviru dejavnosti stanovanjsko-nepremičninskega sektorja. Za naše stranke opravljamo zakonsko določene naloge storitve upravljanja stavb v skladu z zakoni in podzakonskimi akti, ki urejajo področje upravljanja in sorodna področja:

  • Stvarnopravni zakonik (SPZ) (Ur. list RS, št. 87/2002),
  • Stanovanjski zakon (SZ-1) (Ur. list RS, št. 69/2003, 18/2004),
  • Pravilnik o standardih vzdrževanja stanovanjskih stavb in stanovanj (Ur. list RS, št. 20/2004),
  • Pravilnik o merilih za določitev prispevka etažnega lastnika v rezervni sklad in najnižji vrednosti prispevka (Ur. list RS, št. 75/2003, 11/2004),
  • Pravilnik o upravljanju večstanovanjskih stavb (Ur. list RS, št. 60/2009),
  • Pravilnik o načinu delitve in obračunu stroškov za toploto v stanovanjskih in drugih stavbah z več posameznimi deli (Uradni list RS, št. 82/2015),
  • Pojasnila in razlaga Ministrstva za infrastrukturo (Direktorat za energijo) k zgornjemu Pravilniku,
  • Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o upravljanju večstanovanjskih stavb (Uradni list RS, št. 87/2011).

Pravno-premoženjske naloge

  • zastopanje lastnikov pred upravnimi organi,
  • vlaganje tožb v imenu etažnih lastnikov za plačilo stroškov in obveznosti, ki bremenijo etažne lastnike,
  • vložitev izključitvene tožbe v imenu etažnih lastnikov,
  • zbiranje podatkov, potrebnih za prijavo vpisa registrskih podatkov v kataster stavb,
  • prijava vpisa stanovanj in nestanovanjskih posameznih delov Geodetski upravi Republike Slovenije v skladu s 189. členom stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 69/03 in 18/04 ZVKSES),
  • priprava dokumentacije za razpise EKO sklada,
  • priprava dokumentacije za pridobitev bančnih kreditov na osnovi rezervnih skladov stavb,
  • vodenje postopkov javnega naročanja oziroma izbora izvajalca del.

Finančno-računovodske naloge

  • vodenje sredstev računa rezervnega sklada in gospodarno ravnanje z njimi,
  • ugotavljanje finančnih obveznosti, razdelitev stroškov v skladu s pogodbo o medsebojnih razmerjih, izdelava in dostava obračunov,
  • inkaso obveznosti etažnih lastnikov,
  • opominjanje dolžnikov s strani upravnikov v primerih, ki jih določa zakon ali pogodba,
  • evidentiranje akontativnih in drugih prihodkov po virih ter poravnava obveznosti,
  • vodenje knjigovodstva in finančnega poslovanja,
  • izdelava zakonsko določenih obračunov in bilanc,
  • izdelava letnih obračunov obveznosti in vplačil upravljanja.

Tehnično-strokovne naloge

  • pregled stanovanjske stavbe ter zbiranje podatkov o potrebnih vzdrževalnih delih ali prenovi,
  • organizacija in izvedba popravil in obnov v večstanovanjskih in poslovnih stavbah,
  • izdelava načrta vzdrževanja (za obdobje enega do petih let) stanovanjske stavbe, organiziranje obravnave načrta ter njegove verifikacije po lastnikih,
  • izdelava terminskega plana izvedbe načrta z oceno predvidenih stroškov vzdrževanja,
  • izračun mesečnega prispevka v rezervni sklad in obveščanje etažnih lastnikov,
  • popis, objava del ter zbiranje ponudb, cenikov, predračunov,
  • izdaja naročil za vzdrževalna dela manjše vrednosti,
  • pridobitev ustreznih soglasij in dovoljenj za izvajanje vzdrževalnih del,
  • priprava in sklepanje pogodb o izvajanju večjih vzdrževalnih del in dolgoročnih pogodb o servisiranju (redna servisna dela na skupnih delih in napravah),
  • organiziranje nadzora pri izvajanju del,
  • izdelava letnega poročila o delu upravnika za posamezno večstanovanjsko stavbo,
  • organizacija odprave napak v garancijski dobi,
  • organizacija nalog, potrebnih za izvršitev inšpekcijskih odločb,
  • oštevilčenje in označitev stanovanj in drugih prostorov z identifikacijskimi oznakami po 7. členu stanovanjskega zakona (Uradni list RS, št. 69/03 in 18/04 ZVKSES).

Organizacijsko-administrativne naloge

  • pridobitev, nastavitev, ureditev, vodenje ter ažuriranje evidenc o lastnikih, pooblaščenih zastopnikih in najemnikih,
  • pridobitev, nastavitev in ažuriranje evidenc o posameznih delih in skupnih prostorih,
  • zbiranje in posredovanje podatkov potrebnih za vzpostavitev in vodenje katastra stavb,
  • sporočanje o spremembah lastništva posameznega dela stavbe Geodetski upravi Republike Slovenije,
  • koordiniranje in spremljanje izvajanja sprejetih odločitev ter obveščanje lastnikov,
  • omogočanje vpogleda v pogodbe, sklenjene s tretjimi osebami glede poslov obratovanja in vzdrževanja večstanovanjske stavbe.
  • Upravljane stavb in ogrevanje
  • Storitve upravljanja
  • Ogrevanje

Upravljanje in ogrevanje

Uradne ure za stranke:
ponedeljek in petek: 8.00 - 11.00
sreda: 8.00 – 11.00 in 13.00 – 15.00

Kontakti
Tina Sluga, prof. ped. in andrag.
Obračun stroškov upravljanja - Upravno-finančni delavec
tina.sluga@komunala-sezana.si
+386 5 731 12 64
Valentina Fabjančič
Referent za upravniške storitve
valentina.fabjancic@komunala-sezana.si
+386 5 731 12 61
+386 40 516 105
Edvin Vrabec
Referent za upravniške storitve
edvin.vrabec@komunala-sezana.si
+386 5 731 12 61
+386 51 666 424
Borut Stanič, univ. dipl. prav.
Namestnik vodje gradbene dejavnosti
borut.stanic@komunala-sezana.si
+386 5 731 12 60
+386 41 352 360

Kazalo

  • O podjetju
  • Vloge in obrazci
  • Ceniki
  • Kontakti in urniki
  • Novice in obvestila
  • Varovanje osebnih podatkov in zasebnost

Komunala Sežana d. d.

Partizanska cesta 2
6210 Sežana

E: info@komunala-sezana.si

T: +386 5 731 12 00

F: +386 5 731 12 01

Dežurne številke

Ravnanje z odpadki:
+386 41 688 625

Zimska služba:
+386 41 688 625

Pogrebna služba – PE Sežana:
+386 41 646 639

Pogrebna služba – PE Postojna:
+386 41 646 639

Prijava
© 2023 Komunala Sežana d. d.
Avtorji: Emigma