Poskrbimo za odpadke s prireditev

Poletje je čas prijetnih dogodkov, številnih prireditev in veselega druženja. Organizacija prireditev zahteva številne priprave in dogovore, zato bi organizatorje prireditev želeli spomniti, da v svoje načrte ne pozabijo vključiti dogovora oziroma naročila odvoza odpadkov.

Občinski odloki, ki urejajo področje ravnanja z odpadki na območju občin Divača, Hrpelje-Kozina, Komen in Sežana (Ur.l. RS, št. 136/2004, Uradno glasilo slovenskih občin, št. 57/2017) organizatorjem kulturnih, športnih in drugih prireditev ter aktivnosti na prostem, narekujejo, da pred pričetkom javne prireditve ali dogodka na prostem z izvajalcem odvoza odpadkov dogovorijo način odvoza odpadkov in pokrivanja stroškov. Po končani prireditvi pa poskrbijo, da je prireditveni prostor očiščen.

Zato vabimo vse organizatorje, da nas pravočasno kontaktirate (vsaj 7 dni pred prireditvijo), da dogovorimo način zbiranja odpadkov na prireditvi, način odvoza in pokritja stroškov.  To lahko storite prek obrazca Oprema in odvoz odpadkov za prireditev, ki nam ga izpolnjenega pošljete na info@komunala-sezana.si. Za več informacij nas pokličite na 05/73 11 240 ali 05/73 11 245.

Nazaj na novice